Ar gali personalizacija skatinti pokyčius?

PRODUKTAS | UŽSAKYTI PAVYZDĮ

– Sveiki! Malonu, pagaliau, matyti Jus „Aurikoje“! – džiūgauju.
– Labas.
– Kaip kelionė? Su persėdimu Varšuvoje buvo skrydis? Laukimas tikriausiai prailgo?
– Ačiū, viskas gerai.
– Puodelį kavos? Arbatos? Gal sulčių ar vandens?
– Puodelį kapučino, prašau. – Panašu, kad „small talk“ šįkart nebus.
– Bus padaryta. Prašau su manimi. – Tylėdama pasuku konferencijų salės link. Pakilę laiptais, įsikuriam „akvariume“- kai kurie lankytojai taip vadina konferencijų salę. Iš paskos atkeliauja kapučino.
– Taigi, „Aurika“ veiklą vysto jau 28 metus. Pradėjome nuo….
– Skaičiau. Panašiai prieš tiek metų pradėjau dirbti pirkimuose.
– Įspūdinga! Todėl, sutiksite, kaip svarbu, kad tiekėjas būtų…
– Gal pereikim prie kainodaros ir tiekimo sąlygų?
– Eeeeeemmmmm…- pala, pala. O kur komanda, vertybės, patirtis??? Jaučiu, kaip mano entuziazmas garuoja kartu su kapučino. Griebiu nuo stalo butelį vandens – poros gurkšnių užteks persigrupuoti.
– Koks čia vanduo? Skirtingas visuose buteliukuose?
– Vanduo tas pats, tik buteliukai skiriasi.
– Mmmmm… O kiek skirtingų vandens butelių yra? – RIMTAI??? Nuo kainų prie vandens?
– Visi skirtingi. Pristatinėjome skaitmeninę kintamų duomenų spaudą, mozaikinį dizainą. Trumpiau – personalizaciją. Teko girdėti?
– Taip, taip, girdėjau. Gaila, faktiškai susidurt neteko. Ar ne „Coca-Cola“ darė?
– Darė. Su kampanija  Share a Coke“ pavyko išauginti pardavimus po nuolatinių kritimų pastaruosius 10 metų. „Ferrero“ taip pat savo 7 mln. personalizuotų “Nutellų” Italijoje pardavė per mėnesį. Jūsų kavytė vėsta.
– O tai čia gal vaikams labiausiai skirta?
– Mmmmmmmm… Nepasakyčiau. Bud Lite“ su personalizacija pritraukė jaunimą nes ankstesni mėgėjai subrendo ir perėjo prie brandesnių gėrimų. „Smirnoff“ ir keletas kitų mirgėjo žiniasklaidoje su savo personalizuotais produktais. Visai ne vaikiški prekiniai ženklai, ką? Norėjom ir mes pasitikrinti, kaip veikia.
– Kaip? Prekiaujat vandeniu?
– Neeeeeeeeeee. O gal reiktų? Siūlė mums, – šypteliu, atsiminus ankstesnių svečių patarimus pardavinėt „Aurikos“ VANDENĮ. – Ir HP tyrimai rodo, kad apie 70% pirkėjų yra linkę už personalizuotus gaminius mokėti brangiau ir 10% ir daugiau.
– Tai žiūrėkit, turit naują verslo planą greta etikečių ir pakuočių gamybos – juokiasi. JUOKIASI ?!
– Oi, užtenka mums spaudos, tik spėk sekti naujienas. BET! Svečiams atsigaivinti sunaudojam dvigubai daugiau vandens nei anksčiau.
– Daugiau geria?
– Nebūtinai. Kažkam smalsu paragaut iš skirtingų buteliukų. Kažkas nori labiausiai patikusį pasiimti su savimi. Kažkas nori ir draugui ar kolegai prigriebt, nes gražu. Visokių situacijų būna.
– Kaip įdomu.. Jei ne paslaptis, kas gamina tokį vandenį?
– Niekas negamina. Turiu minty, vandenį tai gamina. Etiketės – mūsų pačių. Užsakomoji gamyba.
– Bet dizainą tai vistiek užsakinėjot? Kas kūrė dizainą, piešinius tuos visus?
– Mes patys. Piešiniai – spaudos dažų atliekų nuotraukos.
– ?????????????????
– Marius mūsų, baigęs spausdinti vienas etiketes, ruošdamasis spausdinti kitas, fotografavo spaudos dažų voneles. Kol neperduotos utilizacijai.
– Čia Jūs rimtai?
– Viskas gerai. Buvo ir aurikiečių, kurie pirštą prie smilkinio kėlė. Kaip kitaip reaguot, kai žmogus susikaupęs fotografuoja atliekas ir jomis grožisi?
– Ir…??
– Prie Mariaus prisidėjo Justas. Sako – kursim iš atliekų. Kai jiedu, pirmiausiai, pagamino keletą drobių, pirštų prie smilkinių gerokai sumažėjo. O kai Vytautė sukūrė etiketes vandeniui, kurios A‘Design Award sidabrą laimėjo, oficialiai tapom kūrėjais – atvirauju, žvilgsniu parodydama vėstantį kapučino.
– Aha, vis galvojau, ką man primena dizainas? Tiksliai, drobės! Tapyba! O kur tos drobės?
– Jei į kairę pažvelgsite, kabo viena. Dar viena – pirmame aukšte. Visos kitos iškeliavo puošti kolegų interjerų. Už drobes jie aukojo pinigus paramos fondui. Tiesą sakant, toliau projektą didesne apimti vystys pats fondas. Lėšos už paveikslus keliaus paramai vėžiu sergantiems vaikams.
– Tai jūs dėl socialinės iniciatyvos darėt šitą projektą?
– Ne visai. Idėja buvo atliekas paversti kūrybiškais sprendimais. Taip gavosi ir menas, ir reprezentacinė priemonė, ir technologijos pristatymas, ir socialinė iniciatyva. Jei pasakosiu detaliai – galim užtrukti iki ryto.
– Taip, taip, Jūs teisi, nukrypau. Grįžtam prie darbotvarkės. Galėčiau gauti pavyzdžių? Mūsų kūrybinei komandai.
– Žinoma. Gal dar kavos? Šita atvėso visai.
– Aaaaa.. Ačiū, nereikia. Išgersiu vandens.