Lytėjimas stiprina emocinį ryšį su prekiniu ženklu

PRODUKTAS l UŽSAKYTI PAVYZDĮ

Soft touch

Lytėjimo efektas

Sand & Wet touch

Lytėjimo efektai

Paper touch

Lytėjimo efektas

Septyni iš dešimties vartotojų renkasi produktus, kurių įpakavimai turi švelnaus lytėjimo efektą – emocinę įtaką tiriančių neurologinių studijų rezultatais dalinasi Taghleef Industries (Labels and labeling, ISSUE #6, 2016 Gruodis – 2017m. Sausis).
Emocinį ryšį su produktu ar prekės ženklu stiprinti gali padėti lytėjimo efektą suteikiančios etiketės. Priklausomai nuo etiketės dizaino, produkto paskirties, jo tikslinės grupės, fleksografinės spaudos būdu sukuriami apčiuopiami švelnaus lytėjimo, popieriaus, smėlio ar vandens efektai.