Personalizacija: įtraukimas per asmeniškumą

PRODUKTAS l UŽSAKYTI PAVYZDĮ

Tikslas
Projektu buvo siekiama sukurti reprezentacinį UAB „Aurika“ vandenį, kuris pristatytų bendrovės veiklą ir tikslus. Vieni svarbiausių įmonės tikslų yra skatinti kūrybiškumą bei vystyti technologinius sprendimus unikaliems dizaino sumanymams realizuoti.
Sprendimas
Kūrybiškumas pasireiškė mažiausiai tikėtinoje vietoje – etikečių gamyboje. Spaudos dažų atliekų vonelės pasirodė turinčios meninę vertę ir buvo įamžintos fotografijose. Nuotraukos inspiravo pagrindinę etikečių grafinio dizaino idėją – potėpio imitaciją. Pasyvių spalvų nuotraukos pasirinktos kurti negazuoto vandens etikečių dizainą. Aktyvių spalvų nuotraukos pasirinktos kurti gazuoto vandens etikečių serijai. Siekiant personalizuoti kiekvieną butelį, buvo panaudota kintamų duomenų spauda – algoritminis dizainas. Jis leidžia automatizuotai kurti neribotą kiekį unikalių dizainų tiražo spausdinimo metu. Dizaino bei žaliavų pasirinkimą taip pat įtakojo tvarios aplinkos principai – panaudota dvigubai mažiau perdirbamų žaliavų.
Rezultatas
2 produktai: personalizuotas negazuotas ir gazuotas vanduo. Algoritmas automatiškai sugeneravo unikalius grafinius elementus iš spaudos dažų atliekų nuotraukų. Siekiant didesnio vartotojų įsitraukimo, vizualinis įspūdis stiprinamas pojūčiu – ant paviršiaus sukurtas apčiuopiamas „vandens“ efektas. Etiketės spausdintos 21 kalba – kad vandenį savo kalba rastų kiekvienas svečias.
Technologijos
Skaitmeninė kintamų duomenų spauda (mozaikinis dizainas), daugiasluoksnis spausdinimas, siekiant grafinio vaizdo neperšviečiamumo ant skaidrios medžiagos, apčiuopiamas „vandens“ efektas bei šilkografinės spaudos efektas informaciniam tekstui.
Tvarumas
Buteliui ženklinti panaudota 1 etiketė vietoj tradiciškai naudojamų 2 etikečių. Etiketės gamybai pasirinkta žaliava su nuplaunamaiss klijais, skirta ženklinti grąžinamą tarą. Produktas dalyvauja depozito sistemoje.
Skaityti visą istoriją>>