Pack&Play arba kodėl papildyta realybė veikia

PRODUKTAS l UŽSAKYTI PAVYZDĮ l ŽIŪRĖTI VIDEO

Atkreipti vartotojų dėmesį  – tokia yra pagrindinė papildytos realybės ( ang. Augmented reality) naudojimo pakuotėse priežastis. 
Įsivaizduokite, kad vienoje iš prekių kategorijų Jūs renkatės produktą. Tarp jų – gaminys su unikalia istorija, kuri atspausdinta ant etiketės. Kokia tikimybė, kad skirsite pastangų jai perskaityti ir gaminio išskirtinumui įvertinti? O dabar įsivaizduokite, kad produkto etiketė prabyla. Tiesiogine šio žodžio prasme. Prabyla pasidalindama su Jumis istorija, kurios niekur kitur neišgirsite. Pasidalina net ne viena, o visomis19 istorijų! Kaip tai padarė „19 Crimes“ ir tapo pirmaujančiu prekės ženklu TWE asortimente, metiniams pardavimams išaugus 60%. 

Panašūs sėkmės atvejai įtikina, jog skaitmenizuota pakuotė gali pasitarnauti produktų rinkodarai. Todėl praėjusiais metais skyrėme pastangų papildytos realybės pakuotės vystymui, o demonstracinį projektą pristatėme parodoje Scanpack ( žiūrėkite video žemiau ). „Tai – geriausia, ką mačiau parodoje“ – girdėjome iš lankytojų.  Facebook paskyroje taip pat paklausėme, kaip mūsų lankytojai vertina šį sprendimą:
• 11% papildytos realybės pristatymą peržiūrėjusių lankytojų pripažino nežinantys, kas tai yra.
• 33% lankytojų pareiškė, kad jau yra išbandę papildytą realybę ir jiems patiko.
• 56% pristatymo žiūrovų išreiškė norą išbandyti papildytą realybę. 

Tokį pakuotės ar etiketės su papildyta realybe patrauklumą vartotojams sąlygoja galimybės:
Gauti malonumą: žaisti, dalyvauti loterijose, išeiti į virtualią realybę, klausytis istorijų ir t.t.
Rasti problemų sprendimus: interaktyviai susipažinti su gaminio ypatumais, sulaukti vartojimo patarimų, dalyvauti lojalumo programose ir pan. 
Dalintis emocine patirtimi: kurti bendruomenes, įspūdžius perkelti į socialines medijas, dalyvauti prekės ženklo kūrime, suteikti grįžtamąjį ryšį ir pan.

Visa tai – čia ir dabar, naudojantis išmaniais mobiliais įrenginiais, be kurių tūkstantmečio kartos kasdienybė sunkiai įsivaizduojama. Skaičiuojama, kad būtent jie iki 2025m. sudarys apie 50% Europos perkamosios galios.  Dėl šių priežasčių pakuotės skaitmenizacija įgauna pagreitį, sukurdama sąlygas verslams siekti savų tikslų:
Didinti pardavimus: naujus, pakartotinius ar kryžminius.
Didinti prekės ženklo žinomumą: auginti svetainės lankytojų srautą, populiarumą socialinėse medijose.
Kaupti marketinginę informaciją: stebėti vartotojų elgseną, įsitraukimą, geografinį judėjimą.

Norite sužinoti daugiau apie pakuotę su papildyta realybe? O gal jau turite idėją, kuriai įgyvendinti trūko būtent šio sprendimo? Pasikalbėkim >