Pagrindinės maisto ir gėrimų tendencijos 2017

ĮDOMU l ŽIŪRĖTI VIDEO

Didžiausios sektorių parodos yra puiki vieta ieškoti atsakymų, kokių gaminių laukia rinka bei kokias žinias vartotojams turės transliuoti jų įpakavimai. Euromonitor International ekspertai lankėsi Maisto ir gėrimų parodoje Jungtinėje Karalystėje ir atskleidžia pagrindines rinkos kryptis bei inovacijas:
Natūraliai maistingi produktai: vis didesnio dėmesio sulaukia 100% natūralūs ingredientai, be dirbtinių dažiklių ir konservantų. Maisto apdorojimui taikomi metodai, leidžiantys išsaugoti daugiau maistingųjų savybių, pvz. produktus skrudinimui keičia produktai kepimui, populiarėja džiovinimas oru.
Gaiviųjų gėrimų inovacijos – švaraus vandens, papildyto natūraliais ingredientais, rinkai nebepakanka. Pristatomi kokosų, bambuko, beržo, klevo, kaktuso ar alijošiaus bei kiti vandenys. 
​Dėmesys maisto produktų kilmei, ang. vadinama back-to-the-land: maisto produktų gamyba pagal tradicinius receptus, išlaikytas šviežumas, tiekimas iš ūkio ant stalo. Į rinką produktus lydi jų istorijos. 
Vartojimo patirties kūrimas: vartotojai skatinami ne vien tik maitintis rūpestingai, bet ir eksprerimentuoti skoniais. Taip kuriama kitokia vartojimo patirtis.