Pakuotė emocinėje rinkodaroje

PRODUKTAS l UŽSAKYTI PAVYZDĮ l ŽIŪRĖTI VIDEO

„Dabar didieji prekiniai ženklai turi investuoti į pasakojimus ir emocinę rinkodarą, nes žmogaus smegenyse – ypač sprendimų priėmimo procese – emocinė būsena laimi prieš objektyvias priežastis.“ – teigė Andy Maslen, knygos „Persuasive Copywriting: Using Psychology to Engage, Influence and Sell“ autorius.
Ši tiesa aktuali ir didiesiems, ir mažiesiems prekiniams ženklams. Todėl pagalvokime, kokias emocijas galėtume suteikti vartotojams, kurdami produktų pakuotes? Kokias istorijas galėtume papasakoti pakuotėse? O su pakuote, kurią vartotojas kuria pats, galėtume pakviesti jį tapti istorijos dalimi – tapti kūrėju. Technologijos: Išplėstinės gamos fleksografinė spauda, popieriaus imitacijos paviršius- tinka užrašams, spalvinimui vaško kreidelėmis