Skaitmeninė spauda padeda laimėti vartotojų širdis

ĮDOMU

Ne paslaptis, kad mažus tiražus spausdinti skaitmena gali būti pigiau ir greičiau nei tradiciniais būdais. Dėl šios priežasties – kaštų mažinimo ir greičio – skaitmeninės spaudos  taikymas praktikoje auga. Bet tikroji skaitmeninės spaudos paskirtis yra adekvačiai reaguoti į sparčiai besikeičiančius vartotojų poreikius. Kūrybiškas jos galimybių išnaudojimas sudaro sąlygas pardavimų didinimui labiau nei kaštų mažinimui.
Galimybė spausdinti mažus tiražus leidžia plėsti vartotojų segmentavimą, kiekvienai tikslinei grupei adresuoti būtent jai skirtą gaminį pagal pomėgius, įpročius ar asmenines savybes. Skaitmeninė spauda leidžia operatyviau reaguoti ir rinkai pateikti produktus, atliepiančius šalies ar pasaulio naujienoms, šventėms, sezonams bei kitiems įvykiams, kurie konkrečiu metu vyksta vartotojų gyvenime.  Suteikdama kūrybinės laisvės produkto dizaineriams ir marketingo specialistams, skaitmeninė spauda leidžia etiketes padaryti komunikavimo su vartotoju priemone pirkimo vietoje, integruoti į marketingines kampanijas ar net tapti jų ašimi. Būtent tai, Marcelo Akierman, teigimu padarė Coca Cola. Kampanijai „Share a Coke“ Europoje buvo pagaminta daugiau nei milijardas skirtingų etikečių, o idėjos realizavimas patikėtas HP Indigo skaitmeninės spaudos technologijai. ( Šaltinis: Digital printing today – Annual Edition 2016 ).