Staigmena etiketėje

PRODUKTAS l UŽSAKYTI PAVYZDĮ

11% vartotojų patvirtino, kad jų mėgiami prekių ženklai pateikia jiems staigmenų/nemokamų dovanų. Sulaukti siurprizų norėtų net 47% apklaustųjų, teigiama DMA ataskaitoje „Talking the consumer’s language: retail“.
(Šaltinis: www.dma.org.uk )
Atotrūkis tarp vartotojų lūkesčio prekės ženklo išskirtinumui bei faktinio prekių ženklų elgesio yra bene didžiausias. Todėl gebėjimas nustebinti vartotoją, parodyti prekės išskirtinumą, galėtų būti veiksminga priemone vartotojų pritraukimui.  
Nutrinama etiketė ( ang. scratch-off label ) – vienas iš būdų staigmenai sukurti. Fleksografiniu būdu spausdinamoje etiketėje gali būti slepiami/nutrinami ir tekstai,  ir grafikos elementai.